DNA onderzoek uitgebreid

Marlo
Site Admin
Berichten: 116
Lid geworden op: 29-09-2012 20:03

DNA onderzoek uitgebreid

Bericht door Marlo » 29-10-2012 16:30

Ik had het hier thuis al voorspeld, eerst een dna onderzoek(je) en ja hoor, nu prov. Utrecht ivm de serieverkrachter, en als dat niet lukt (eh eh eh) dan maar een grootschalig dna onderzoek.


UTRECHT

Breder dna-onderzoek Utrechtse serieverkrachter niet uitgesloten


- Nieuw grootschalig dna-onderzoek in zaak van de Utrechtse serieverkrachter is niet uitgesloten. Dat zegt hoofdofficier van justitie Johan Bac tegen RTV Utrecht.


Vrijdag werd bekend dat het Openbaar Ministerie dna-verwantschapsonderzoek gaat doen in de nog altijd onopgeloste zaak. Dat betekent dat Justitie in de dna-databank van het Nederlands Forensisch Instituut op zoek gaat naar familieleden van de dader. Dat zou de politie verder kunnen helpen in het onderzoek.

Mocht de zoektocht niets opleveren, dan zou een grootschalig dna-onderzoek zoals in de zaak Marianne Vaatstra kunnen volgen. In dat geval vraagt Justitie een selecte groep om vrijwillig dna af te staan, waarna opnieuw verwantschapsonderzoek wordt gedaan.

De Utrechtse serieverkrachter verkrachtte zes vrouwen en deed elf pogingen. Dat gebeurde in 1995, 1996 en in 2001.


http://www.rtvutrecht.nl/nieuws/892026/ ... loten.html
Nu wil ik weigeren maar weet iemand de consequenties dan?
Of een manier om hiermee om te gaan?
Er staat wel vrijwillig, maar ja, hoe ver gaat dat?


Die data ook! 1995, 1996 en in 2001. Ze zijn er laat bij!
Zeker eerst de publieke opinie moeten masseren!

Ik vermoedde toen al dat het niet echt was (probleem etc).
En nu versterkt dit mijn vermoeden alleen maar.






Met vriendelijke groeten

Marlo

Salal
Berichten: 61
Lid geworden op: 03-10-2012 13:46

Bericht door Salal » 29-10-2012 21:24

Marlo schreef:Ik vermoedde toen al dat het niet echt was (probleem etc).
Dacht je dat die vrouwen niet ècht verkracht waren?

Salal
I love outlaws

Marlo
Site Admin
Berichten: 116
Lid geworden op: 29-09-2012 20:03

Bericht door Marlo » 29-10-2012 21:44

Salal schreef:
Marlo schreef:Ik vermoedde toen al dat het niet echt was (probleem etc).
Dacht je dat die vrouwen niet ècht verkracht waren?

Salal
Ik heb geen vrouw gehoord die verkracht was . Zou die er wel zijn dan zou ikniet uitsluiten dat ze liegt. Ik zeg niet dat ik dat WEET.

Zijn zo mijn vermoedens ivm probleem-reactie-oplossing.

Verder woon ik vlak in de buurt en ik vond het verhaal vanaf het begin al erg vreemd.

Je kan namelijk op het gebied waar ze het over hebben, niet zo maar iemand de bosjes of het bos in trekken zonder dat iemand anders het merkt. Het Is gewoon veel te ondiep.




Met vriendelijke groeten

Marlo

Salal
Berichten: 61
Lid geworden op: 03-10-2012 13:46

Bericht door Salal » 31-10-2012 19:43

Ik heb over jouw ideeën een poos nagedacht Marlo. Deze geschiedenis is zo dikwijls in Opsporing Verzocht geweest, er is een film over gemaakt en de kranten hebben er bol van gestaan. Ik denk dat ik geloof dat daar echt vrouwen verkracht zijn.
Maar om op je eerste vraag terug te komen.
Marlo schreef:Nu wil ik weigeren maar weet iemand de consequenties dan?
Of een manier om hiermee om te gaan?
Er staat wel vrijwillig, maar ja, hoe ver gaat dat?

Ik denk inderdaad dat je door te weigeren jezelf verdacht maakt en misschien extra verhoord zult worden, maar dat dit verder wel weer meevalt als je niet op de compositietekening lijkt. Mocht je verhoord worden, dan kun je altijd nog een lecture over David Icke geven. Dan begrijpen ze je punt wel.

Zelf zou ik heel benieuwd zijn hoe ze de afhandeling van dat DNA onderzoek in Friesland doen of hebben gedaan. Daar is aan de mannelijke bevolking beloofd dat het DNA vernietigd zou worden. Maar gebeurd dat ook echt? En wat vernietigen ze dan? Het materiaal? De uitslagen? En uit hoeveel computers moet het dan wel niet gewist worden? En dan komt er zo'n handig wizzkid die het toch ergens uit een oude computer weer te voorschijn weet te halen.
Ik zou als ik man was en wel meedeed toch precies bewijzen voor die vernietiging willen krijgen voordat ik meedeed.

Lastig dilemma, maar vrijwillig is vrijwillig en je moet dus niets.

gr.Salal
I love outlaws

Marlo
Site Admin
Berichten: 116
Lid geworden op: 29-09-2012 20:03

Bericht door Marlo » 31-10-2012 21:55

Salal schreef:Ik heb over jouw ideeën een poos nagedacht Marlo. Deze geschiedenis is zo dikwijls in Opsporing Verzocht geweest, er is een film over gemaakt en de kranten hebben er bol van gestaan. Ik denk dat ik geloof dat daar echt vrouwen verkracht zijn.
Natuurlijk zou het kunnen, maar de argumenten die je geeft zijn voor mij juist de argumenten om het te wantrouwen. Hoe vaker ik namelijk iets in de krant lees, hoe meer ik denk dat het nep of fake is. Daar de kranten niet bedoeld zijn om ons in te lichtten maar om onze opinie te sturen.
Over Global warming staan of stonden de kranten ook vol. Over Osama Bin Laden...., wel ik denk dat je mijn standpunt wel begrijpt.
Verder zie toen mijn intuitie al dat het niet klopte. Dat is op zich geen goed argument voor een ander, maar goed ik luister er zelf wel naar. En dat deze zaak nu juist voor DNA gaat gebruikt worden maakt het voor mij nog verdachter.




Ik denk inderdaad dat je door te weigeren jezelf verdacht maakt en misschien extra verhoord zult worden, maar dat dit verder wel weer meevalt als je niet op de compositietekening lijkt. Mocht je verhoord worden, dan kun je altijd nog een lecture over David Icke geven. Dan begrijpen ze je punt wel.
Ik denk ook door te weigeren dat ik me verdacht maak, MAAR ik ben ook niet van plan alles als een volgzaam schaapje maar te slikken uit allerlei angsten. En ze kunnen deze DNA databank ook voor hele andere zaken gebruiken en juist DAT lijkt me de bedoeling. niet de opsporing van schuldigen. Als het afstaan van dna en dan na onderzoek vernietigen van de dna is het want anders maar ik kan je bijna verzekeren dat dat niet g aat gebeuren. Ik zei hier thuis al, zoals gezegd, dat toen ze er mee begonnen het zou uitbreiden. Simpel omdat ze van iedereen de dna willen hebben.
Of dar verhaal van Icke zou helpen vraag ik me echt af.

Zelf zou ik heel benieuwd zijn hoe ze de afhandeling van dat DNA onderzoek in Friesland doen of hebben gedaan. Daar is aan de mannelijke bevolking beloofd dat het DNA vernietigd zou worden. Maar gebeurd dat ook echt? En wat vernietigen ze dan? Het materiaal? De uitslagen? En uit hoeveel computers moet het dan wel niet gewist worden? En dan komt er zo'n handig wizzkid die het toch ergens uit een oude computer weer te voorschijn weet te halen.
Ik zou als ik man was en wel meedeed toch precies bewijzen voor die vernietiging willen krijgen voordat ik meedeed.
Zoals gezegd gaan ze volgens mij NIETS vernietigen. Allemaal gezwets.
Ik gelof er niets van. Als je van iedereen de dna wilt ga je het daarna niet vernietigen. Ik vertrouw ze zover ik ze zie en dan nog niet.
Lastig dilemma, maar vrijwillig is vrijwillig en je moet dus niets.
Het is nu nog vrijwillig maar hoe lang dat blijft??????

In de krant stond ook dat de fusie van gemeenten vrijwillig is, maar ik weet ook van Agenda 21 dat het uiteindelijk helemaal niet vrijwillig zal zijn want in Agenda 21 willen ze iedereen naar de steden en daarna naar de megasteden. Dan is het of vrijwillig met een enorme boel gemanipuleer.
OF verplicht. Ik vermoed dat het uiteindelijk het laatste wordt.
Hoewel het gemanipuleer ook ver gaat, maar goed dat is dan verder een discussie over de agenda 21.


Hoe dan ook , ze gaan hun best doen hun zin te krijgen.

Met vriendelijke groeten

Marlo

Marlo
Site Admin
Berichten: 116
Lid geworden op: 29-09-2012 20:03

Bericht door Marlo » 31-10-2012 22:14

DNA is now taken as a matter of course when anyone is arrested and this is kept on file even if they are subsequently not charged or found to be innocent. The last figure I saw showed that nearly six million samples were being held and that's growing by the hour. The European Court ruled that retaining the DNA of people arrested but not charged with a
crime, or acquitted, was'disproportionate' and the government reduced the period for holding the DNA of the innocent to six years - always expecting to change it back eventually. Confirmation that a DNA database is being created by stealth came with the revelation that police were arresting people specifically to get their DNA. The Human Genetics Co~ssion, comprised of scientists and academics, found that the tactic was 'routine'. Commission chairman, Professor Jonathan Montgome~ said: 'People are
arrested in order to retain DNA information that might not have been 'arrested in other circumstances.' A retired senior police officer, a superintendent, told the commission:
It is now the norm to arrest offenders for everything if there is a power to do so. It is apparently understood by serving police officers that one of the reasons, if not the reason, for the change in practice is so that the DNA of the offender can obtained.
The Control System intends to connect the DNA databases until every human's DNA is on file. After reading about the Reptilian obsession with genetics, maybe people will now appreciate the real agenda behind this. It is not to 'solve crime' and 'protect the people', it to have access to everyone's genetic code and their unique vibrational frequency. Once they have that they can specifically target an individual with vibrational technology tuned to their unique frequency. DNA evidence is claimed to be
virtually infallible, but that is nonsense. Scientists in Israel have proved how easy it is to fabricate DNA'evidence'.

Human race get off your knees , David Icke, p 555


Ik hoop dat het nu duidelijk is dat er niets aan dna vernietigd gaat worden.

Met vriendelijke groeten

Marlo

Salal
Berichten: 61
Lid geworden op: 03-10-2012 13:46

Bericht door Salal » 01-11-2012 12:21

En toch denk ik Marlo, dat je je meer op positiviteit moet afstemmen. Want op deze manier ben je op een bepaalde manier aan het meehelpen deze negatieve zaken te creëren.

gr. Salal
I love outlaws

Marlo
Site Admin
Berichten: 116
Lid geworden op: 29-09-2012 20:03

Bericht door Marlo » 03-11-2012 22:34

Salal schreef:En toch denk ik Marlo, dat je je meer op positiviteit moet afstemmen. Want op deze manier ben je op een bepaalde manier aan het meehelpen deze negatieve zaken te creëren.

gr. Salal
Tsja, ik ben zelfs helemaal niet negatief , in tegendeel ik ben steeds positiver omdat ik denk dat het tij gaat keren. Maar dat betekent niet dat we niet moeten kijken naar wat is en ik heb ook een poosje geworsteld met de dichotomie van positief zijn en de complot verhalen en eigenlijk kwam Icke er mooi mee verwoord in Wembley: streetwise spirituality. En daar kan ik me wel in vinden.
Stel er komt een tornado of een vrachtwagen op je af, ga je dan 'postief denken' of doe je een stappje opzij of maak je voorzorgsmaatregelen?

En wat me ook opviel was dat je het hier wil noemt dat ik 'positiever moet zijn'. Maar bij de berichten over de prik en de auto hoor ik je helemaal niet hierover, en mijns insziens ook terecht. Zoals Icke ook al duidelijke maakte, 'ignorance is dangerous, not knowledge" (onwetendheid is gevaarlijk, niet kennis), en daar kan ik me helemaal in vinden.
Nu ik weet wat er aan gaat komen iv.m. het dna kan ik nadenken over mijn eventueel komende reacties, het bespreken met anderen etc.
En o ja,ik kan jeverzekeren dat ze binnenkort ook jouw dna gaan vragen.

Met vriendelijke groeten

Marlo

Salal
Berichten: 61
Lid geworden op: 03-10-2012 13:46

Bericht door Salal » 04-11-2012 10:05

Nou, waar ik zaterdagmiddag was, dat weten ze al. :lol: Alhoewel........ Mijn auto is niet van mij :lol:

Maar serieus, ik heb natuurlijk de afgelopen dagen over dit draadje nog wat lopen nadenken. En ik herinner me dat ik die compositie tekening absoluut belachelijk vond. Ik had mijn hele leven nog nooit iemand met zo'n gezicht gezien. en ik was dan ook zeer verbaasd toen er toch reeds twee of drie onschuldigen op deze compositietekening bleken te lijken.
Dus misschien heb je gelijk. Ik weet het niet.

Maar blijft het probleem, ook voor mij, hoe je positief blijft afgestemd in deze shitzooi.
Marlo schreef:Stel er komt een tornado of een vrachtwagen op je af, ga je dan 'postief denken'
Als er een vrachtwagen op me af komt, dan denk ik niet, dan handel ik, ik doe zo snel mogelijk genoeg stappen opzij. Ik maak me uit de voeten. Maar ik denk niet dag in dag uit, stel dat die vrachtwagen op me af zal komen, stel dat er hier een tornado komt, want dat is de beste manier om ongelukken met vrachtwagens en tornado's te creëren.

Als er echter bij mij in de buurt op een bepaalde plek vrachtauto's met regelmaat voetgangers en fietsers aanrijden, dan zou ik er wel graag aan meewerken om die situatie te veranderen of verbeteren.

Misschien wil je voor deze sufferd iets opschrijven over agenda 21 in gewoon Hollands zonder links.

vriendelijke groet Salal
I love outlaws

Marlo
Site Admin
Berichten: 116
Lid geworden op: 29-09-2012 20:03

Bericht door Marlo » 04-11-2012 11:14

Salal schreef:
Misschien wil je voor deze sufferd iets opschrijven over agenda 21 in gewoon Hollands zonder links.

vriendelijke groet Salal
Waarom jij jezelf nu sufferd noemt snap ik niet. Dat ben je gewoon niet.
Je bent zelfs oneindig bewustzijn! ;)

Hoe dan ook, ik had op de oude site al een topic geopend over agenda 21
zal ik hier ook doen. Ik heb me er nog veel meer in verdiept en meen die agenda steeds beter te begrijpen en kan veel beter zien wat er om me heen gebeurt met de infrastuctuur, bouwen etc.


Met vriendelijke groeten

Marlo

Plaats reactie