David Icke in Wembley op 27 oktober 2012

Plaats reactie
Marlo
Site Admin
Berichten: 116
Lid geworden op: 29-09-2012 20:03

David Icke in Wembley op 27 oktober 2012

Bericht door Marlo » 22-10-2012 17:39

A.s. Donderdag vertrekken we naar Londen en zaterdag zal Icke zijn
presentatie geven in Wembley.


Hier licht hij een heeeeel klein stukje van de sluier op,en ik ben al aan het voorgenieten! (het is mijn verjaardagscadeaux!!!!!. , mooi he!?)
David Icke - Limitations of Belief & Awakening

British author David Icke has written 20 books and traveled to over 55 countries since 1990. His books reveal how a hidden hand is behind world-changing events like the attacks of 9/11 and the manufactured wars in the Middle East, as part of a mass mind manipulation technique he has dubbed problem-reaction-solution. While being controversial and often heavily attacked, David Icke has driven on with his unrelentless investigation into subject areas that others don't dare touch. David returns to give us a peak into his upcoming presentation at Wembley Arena, going deeper down the rabbit hole than anyone’s gone before. We’ll discuss the limitations of conspiracy research and the need to move beyond the aspects of the 5 senses. David explains how “reflex, action” hinders a truly open mind. Then, he speaks on humanity’s awakening and the crossroads. The hour ends on the death of a showman, Jimmy Saville, a grotesque paedophile, a necrophiliac, a close friend of Prince Philip and one of Britain’s most famous characte




http://www.redicecreations.com/radio/20 ... 121018.php

Met vriendelijke groeten

Marlo

Vrijheidszoeker
Berichten: 98
Lid geworden op: 29-09-2012 21:17

Bericht door Vrijheidszoeker » 27-10-2012 14:44

Ik heb nog geprobeerd om te gaan kijken via de live stream, maar dan moet je met Paypal betalen en dat is nogal lastig. Schijnbaar is mijn account te lang niet gebruikt en waren er "veiligheidsproblemen" en moesten er enkele dingen gebeuren om hem weer gebruiksklaar te krijgen, maar daar kwam ik helaas niet uit.

Jammer... :cry: :cry: :cry:

Salal
Berichten: 61
Lid geworden op: 03-10-2012 13:46

Bericht door Salal » 27-10-2012 16:56

Ben benieuwd om te horen hoe je het hebt gehad, Marlo

gr.Salal
I love outlaws

Marlo
Site Admin
Berichten: 116
Lid geworden op: 29-09-2012 20:03

Bericht door Marlo » 29-10-2012 12:11

Salal schreef:Ben benieuwd om te horen hoe je het hebt gehad, Marlo

gr.Salal
Het was echt fantastich.!!

Echt duizenden mensen en Icke was erg inspirerend en ik vond hem erg krachtig met natuurlijk zijn gebruikelijke humor.

Ondanks dat er ook zaken besproken werden die ik redelijk kende, toch zo'n 10 uur op het puntje van mijn stoel!

(even terzijde, we zaten op de vierde rij van voren. en ik had gevisualiseerd dat ik op een hoek zou zitten, ik ben namelijk nogal fors momenteel. Onze stoelen zaten echter niet daar maar in de rij. U raad het al, na wat geschuifel van te late komende gasten belande ik op de derde rij van voren op de hoek!!)

verder heeft Icke het erg uitgebreid gehad over de agenda 21 die ik
momenteel aan het bestuderen ben.

En op het einde een mooie dans en muziek en Icke zien dansen is wel een leuk gezicht! ;)

Trouwens, zijn zoon Gareth Icke speelde na iedere pauze de muziek en
ik vond het ook erg leuk een trotse vader te zien.


Waar ik enorm om moest lachen was toen Icke erg pissig en kwaad over iets reageerde (ranting) hij middenin onderbrak en zich naar het publiek keerde en zei "I am also available for children's parties."
Ik lag echt dubbel.

Tsja, wat moet je er nog meer over vertellen? Ik heb in ieder geval geen haar op mijn hoofd die er spijt van heeft gehad! Ik ben blij dat ik gegaan ben en als ik niet gegaan was en ik zou de video zien denk ik dat ik er heel graag bij had willen zijn.

En het inspireerde mij ook verder te blijven gaan op deze weg, daar bedoel ik mee allerlei dingen uitzoeken uitspitten en doorgeven etc.
(In verband daarmee belande we in de bus terug bij twee aardig mensen en er onstond spontaan een gesprek waarin we een en ander vertelden en ze waren enorm geintresseerd! wel wat wat anders dan jaren geleden!!)


Overigens was er nog een journalist (van The Independent) en daar had ik het stukje een dag later van gelezen en wat een verdraaing van alles wat er gezegd was!
Maar je, ze gaf dan ook eerlijk toe dat ze 'wetenschappelijk' opgeleid was! ;)



Anyway, ik ben terug en een vette ervaring rijker, had het absoluut niet willen misssen!


(Dit even terzijde, in Engeland vieren ze nu ook op 26 oktober Halloween!!! pfffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffft, daar had Icke het ook nog even over ivm de satanische agenda.)


Met vriendelijke groeten

Marlo

Vrijheidszoeker
Berichten: 98
Lid geworden op: 29-09-2012 21:17

Bericht door Vrijheidszoeker » 29-10-2012 15:15

Leuk om te horen dat het zo goed was. Ik ben benieuwd naar de video!
Waar ik enorm om moest lachen was toen Icke erg pissig en kwaad over iets reageerde (ranting) hij middenin onderbrak en zich naar het publiek keerde en zei "I am also available for children's parties."
Ik lag echt dubbel.
:D

Plaats reactie