Wat gaat die tijd snel!

Plaats reactie
Marlo
Site Admin
Berichten: 116
Lid geworden op: 29-09-2012 20:03

Wat gaat die tijd snel!

Bericht door Marlo » 25-12-2012 22:27

Je hoort het natuurlijk ieder jaar weer, maar echt, ik vind de tijd steeds harder vliegen. Nu gaat de tijd harder vliegen als je ouder wordt, maar ik denk dat daarbovenop de tijd ook nog sneller gaat.(Truth Vibrations?)
Icke heeft ook, of het medium met wie hij was, voorspeld dat de tijd steeds sneller zou gaan en uiteindelijk helemaal zou verdwijnen.
Vroeger als men zei dat de tijd een mensenproduct was snapte ik het niet, maar het wordt me gevoelsmatiger steeds duidelijker.

Hoe dan ook zoooooooooooooooooooooooeeeeef, weer een jaar voorbij.




Met vriendelijke groeten


Marlo

Vrijheidszoeker
Berichten: 98
Lid geworden op: 29-09-2012 21:17

Bericht door Vrijheidszoeker » 25-12-2012 22:51

Tijd vliegt inderdaad, zeker de laatste paar jaren. Mijn vader zegt altijd dat het te maken heeft met ouder worden en dat is natuurlijk ook zo. Als je jong bent wil je vaak zo snel mogelijk "volwassen" worden en als je wat ouder bent graag weer wat jonger.

Het klinkt misschien raar, maar ik kan nu al merken dat er persoonlijk een verandering is met de tijd voor 21 december en erna. Misschien wat vroeg om te zeggen maar het lijkt er wel op. Natuurlijk ben ik door internet wel redelijk geprogrammeerd dat er iets zou gebeuren op 21 december 2012 en al denk ik al enkele jaren niet meer dat het einde er aan zat te komen, merk ik in mezelf wel een groot verschil. Mijn bewustzijn heeft zeker wel zijn piek gekend de afgelopen dagen, vanaf de 22e eigenlijk, niet op de 21e. Ik ervaar alles veel rustiger en gemoedelijker en ken steeds meer rust in mezelf. Dat is al enkele maanden zo, maar nu meer dan ooit.

De tijd ervaar ik nu ook langzamer en ook echt merkbaar.

Marlo
Site Admin
Berichten: 116
Lid geworden op: 29-09-2012 20:03

Bericht door Marlo » 01-01-2014 01:05

Man o man, WEER een jaar voorbij!

ik hou het amper meer bij


Hartelijke groeten

Marlo

Plaats reactie