De Vaatstra cover-up

Vrijheidszoeker
Berichten: 98
Lid geworden op: 29-09-2012 21:17

Bericht door Vrijheidszoeker » 21-11-2012 21:01

Ik wil er nog een verhaal aan vastknopen. In een bepaald jaar werden genoemde grootcriminelen op Koninginnedag door het koninklijk huis gebeld met het dringend verzoek om nog op diezelde dag een martel/moordvoorstelling voor Johan Friso te houden. De grootcriminelen weigerden. Hun vaste locatie stond die dag niet tot hun beschikking, zij hadden niets voorbereid er was ook nog geen slachtoffer “geregeld”. Bij het koninklijk huis was klaarblijkelijk de nood heel hoog: er werden enorme bedragen geboden om die voorstelling toch te geven. De grootcriminelen weigerden opnieuw. Maar toen werd er vanuit het koninklijk huis een zodanig groot aanbod gedaan, dat de grootcriminelen niet meer konden weigeren konden. De grootcrimenelen hadden het over een bedrag van meerdere tonnen, tussen de 250.000 en 500.000 . Dus de grootcriminelen hapten toe. Het bedrag van meerdere tonnen stond – ondanks de bankensluiting van die dag – binnen 10 minuten op de bankrekening van de grootcriminelen. Daarna zijn de grootcriminelen met de nodige haast de voorstelling gaan regelen. Gezocht werd naar een lokatie die afdoende was voorzien van afluister- en opnameapparatuur. De grootcriminelen kwamen uit bij een stacaravan in het noorden van het land. Daarna, vertelden de grootcriminelen, hebben ze het slachtoffer gewoon maar van de straat geplukt. Bij de daaropvolgende martel/moordvoorstelling in die stacaravan waren aanwezig de grootcriminelen, Johan Friso en zijn vaste psychiater. Alles mooi opgenomen.
De naam Marianne Vaatstra heb ik niet horen noemen door de grootcriminelen. Maar het lijkt veel op de raadsels die de moord van dat arme meisje omgeven. Inclusief alle blokkades door mr Harm Brouwer eerder super pg bij het Landelijk Parket opgeworpen om het onderzoek naar haar moord vakkundig en blijvend te frustreren.
In de Walpurgisnacht (30 april op l mei) moet er een offer worden gebracht. En in die nacht vond een gruwelijke moord plaats,waarschijnlijk in een stacaravan die spoedig daarna in vlammen opging. Micha Kat noemde als eerste dat hier een snuff movie was gemaakt en dat Johan Friso hierbij aanwezig was geweest. Maar al heel snel, 2 dagen later, werd met hoofdletters excuses aangeboden aan zijne koninklijke hoogheid JF. De plek waar alles zou gebeurd zijn was heel dicht bij een kerkje in Lichtaard waar satans-missen werden opgedragen en er altijd veel geblindeerde limousines aanwezig waren. Dit kerkje werd echter om die redenen zonder veel tamtam en ophef gesloten. En denk niet dat ik overdrijf. Deze zwaarcriminelen gaan letterlijk over lijken. Dus doe voorzichtig!
Bron: http://anarchiel.com/stortplaats/toon/d ... _schokkend

Dit verhaal van de zogenaamde "supergetuige" een topadvocate die getrouwd was met een "grootcrimineel", legt een verband met de prins en Marianne Vaatstra. Het volledige verhaal staat hier: http://www.capoditutticapi007.blogspot.nl/

Alhoewel dit verhaal wel aansluit bij de gebeurtenissen die niet te verklaren zijn rond de moord, is het allesbehalve een bevestigde bron. Deze supergetuige heeft enkele video's opgenomen met JDTV van Micha Kat, maar deze zijn allen offline gehaald. Ook zou de cameraman van Micha bedreigd zijn, maar dat is ook zeker niet bewezen en meer hear-say. Erg vage geruchten dus, maar in een breder plaatje geplaatst zou het me absoluut niet verbazen als er een kern van waarheid in zit.

Aan de andere kant staat ook dit in het verhaal:
De 4de Nitwit (Peter) van deze criminele broers, mocht op 27 maart 1996 de eerste liquidatie op Cor van Hout, die toen met vrouw Sonja(de zuster van Willem Holleeder) en hun kind in de auto zat, uitvoeren.Omdat uit de autoradio van Cor van Hout het liedje "Kedengkedeng"van Guus Meeuwis galmde, raakte Peter,die muziekleraar is, hier enigszins door van de wijs. De liquidatie mislukte. Het probleem was echter dat dit wel op bewakingscamera was opgenomen, maar nooit aan van Hout is getoond.
Hij raakte van de wijs bij een liquidatie omdat "Kedeng kedeng" op de radio was? Klinkt erg onwaarschijnlijk en eigenlijk zelfs ronduit belachelijk.

En de betrokkenheid van de Van K. broers als grootste criminelen van Nederland is echt nog nooit eerder aangetoond, terwijl ze volgens het verhaal vrijwel overal bij betrokken zijn.

Vrijheidszoeker
Berichten: 98
Lid geworden op: 29-09-2012 21:17

Bericht door Vrijheidszoeker » 21-11-2012 21:53

Marlo schreef:hmmm

Als je nu naar klokkenluideronline.nl wil gaan kom je uit bij:

rechtspraak.nl !

Om precies te zijn bij:


http://www.rechtspraak.nl/Organisatie/R ... deren.aspx

Creepie


Met vriendelijke groeten

Marlo
Klopt ja. Tegenwoordig is het Klokkenluider.net. In een executionele verkoop door de rechter is .nl voor 250e. verkocht aan een onbekende, maar zeker een bekende van Yehudi Moszkowicz of hijzelf. Door een geschil met Micha probeert deze man hem op elke manier mogelijk dwars te zitten. Zie bijvoorbeeld hier: http://www.argusoog.org/recht-en-krom/

Veel links die in oudere artikelen zitten komen nu dus op de website rechtspraak.nl uit met de voorgenoemde boodschap. Erg kinderachtig, maar goed. Wat ik zelf doe is de koppelingslocatie van de link kopiëren en in een nieuw browserscherm zetten en dan de "nl" vervangen door "net" en dan kom je weer bij het oorspronkelijke artikel uit.

Marlo
Site Admin
Berichten: 116
Lid geworden op: 29-09-2012 20:03

Bericht door Marlo » 21-11-2012 22:52

ok bedankt voor de tip!


Met vriendelijke groeten


Marlo

Vrijheidszoeker
Berichten: 98
Lid geworden op: 29-09-2012 21:17

Meer symboliek en verwante zaken

Bericht door Vrijheidszoeker » 22-11-2012 15:50

Dergelijke symboliek zie je ook vaak terug bij andere soortgelijke moordzaken. Zo heb je bijvoorbeeld de moord op JonBenet Ramsey op 25 december 1996, die datum is bekend als “Demon Revels”, een satanisch offerfeest. Net zoals de datum van Marianne (Walpurgisnacht). JonBenet werd door haar vader (de vermoedelijke moordenaar) onder de kerstboom gelegd wat ook wijst op een ritueel, evenals dat Marianne onder de meiboom werd gelegd. Zo gaat dat dus met veel van dit soort moorden (offers). Wat opmerkelijk is (of juist niet) dat John Bennet, de vader en vermoedelijke moordenaar van zijn dochter JonBenet, een kortstondige relatie heeft gehad met Beth Holloway, de moeder van Natalee Holloway, die op 30 mei 2005 is verdwenen onder verdachte omstandigheden. Ik kan niet terugvinden of 30 mei van enige betekenis is voor rituelen, maar wat wel apart is dat precies vijf jaar later de verdachte van de verdwijning van Natalee, Joran van der Sloot, het meisje Stephany Flores ombrengt in een hotel. Dus ook weer op 30 mei. En met Beth Holloway en Joran van der Sloot, kom je ook al gauw op Peter R. de Vries uit. Die zowel in de zaak Holloway en in de zaak Vaatstra een smerig spelletje speelt. Ook speelt DNA onderzoek een belangrijk deel in de zaak van JonBenet, natuurlijk om aan te geven hoe belangrijk dit wel niet is voor de maatschappij. Stepping stones naar een databank…

Offtopic:

Met de moord op JonBenet Ramsey kwam ik ook bij de moeder terecht, Patsy Ramsey. Toevallig(!) kwam ik laatst op de site van Ed Chariani (deze draad: http://matrixchild.forum2go.nl/ed-chari ... m-t14.html ) Patsy Ramsey tegen. Zij zou Arizona Wilder hebben gespeeld tijdens de interviews met David Icke. Volgens Ed als actrice dus. Nou zijn er wel meerdere visuele overeenkomsten tussen Arizona en Patsy, zoals je kan zien als je ze opzoekt op google afbeeldingen, maar zocht er verder nog niks achter. Met de moord op JonBenet erbij genomen, wat dus duidelijk een satanisch ritueel is geweest, geeft dat dus wel aan dat Patsy zich in die kringen heeft bevonden en dus misschien wel veel kennis heeft van de praktijken van de illuminati/satanisten. Tijdens een “reversed speech” analyse is gebleken dat zij er van afweet wat er precies met haar dochter gebeurt is. ( http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... AI#t=1909s ) Het zou dus (theoretisch) mogelijk zijn dat ze heeft besloten onder de naam Arizona Wilder een boekje open te doen over de illuminati en hun praktijken.

Wat dan ook weer opvalt is het ritueel waarin JonBenet vermoord is. David Icke schrijft hier het volgende over in “The Biggest Secret”:
JonBenet was murdered on Christmas Eve and Josef Mengele created a sacrificial ritual for this date called “The Last Bulb on the Christmas Tree”. Mengele’s pseudonym, Greenbaum, means green tree and relates to the Cabalistic Tree of Life. A Brotherhood term for the Devil is JonBet and the coincidence is so amazing that, given the other circumstances, I cannot believe that this was not the true inspiration for her name.
Arizona Wilder zou eerder Jennifer Ann Green hebben geheten, wat aansluit op haar verklaarde ‘handler’ Josef Mengele, die later bekend zou hebben gestaan onder de naam Green of Greenbaum. Dan is het opvallend dat een ritueel van hem ("The Last Bulb on the Christmas Tree") werd uitgevoerd door, of in het bijzijn van Patsy. Het zijn in ieder geval connecties die je kan maken en Icke was in ieder geval goed op de hoogte van beide vrouwen. Patsy Ramsey is in 2006 overleden aan kanker, maar er wordt ook gezegd dat ze zou kunnen zijn omgebracht omdat ze te veel wist. Of misschien zelfs omdat ze te veel heeft verteld. Van Arizona Wilder/Jennifer Green hebben we ook nooit meer iets gehoord, wat in elk geval wel logisch is natuurlijk.

Overigens heeft de naam “Patsy” wel een opvallende betekenis als je die opzoekt: “person accused of a something as a cover for a bigger more elaborate crime”.

Kan ik niet direct iets van maken, aangezien dat voor haar niet het geval is (denk ik). Maar kan wel opgaan voor John Mark Karr (die de moord op JonBenet heeft toegegeven, al zegt dat niet alles zoals we wel weten) of een Jasper S. En velen met hen natuurlijk.

Salal
Berichten: 61
Lid geworden op: 03-10-2012 13:46

Bericht door Salal » 22-11-2012 20:19

“Patsy
Ik dacht dat Patsy van Patricia kwam. En Patricia betekent "edel van geboorte"

Salal
I love outlaws

Vrijheidszoeker
Berichten: 98
Lid geworden op: 29-09-2012 21:17

Bericht door Vrijheidszoeker » 22-11-2012 20:58

Salal schreef:
“Patsy
Ik dacht dat Patsy van Patricia kwam. En Patricia betekent "edel van geboorte"

Salal
Klopt. Haar volledige naam is Patricia Ann Ramsey, maar dat doet verder niks af aan de betekenis van Patsy. De betekenis is wel apart en er lijkt meer achter te zitten, symbolisch gezien, al weet ik niet goed wat.

Wat me nu ook opvalt is dat Patsy dus ook "Ann" als tweede naam had, evenals de echte naam van Arizona Wilder, Jennifer "Ann" Greene.

Marlo
Site Admin
Berichten: 116
Lid geworden op: 29-09-2012 20:03

Bericht door Marlo » 22-11-2012 23:55

Vanavond te zien geweest op POWNEWS

Hoe Mischa kat en complotdenkers in het algemeen door en door zwartgemaakt worden. Ze hebben zelfs de psychiater Bram er bij gehaald!
Wat viel me dat tegen van die gast!

http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1307527

Begint op : 09:38

Met vriendelijke groeten

Marlo

Vrijheidszoeker
Berichten: 98
Lid geworden op: 29-09-2012 21:17

Bericht door Vrijheidszoeker » 23-11-2012 00:25

Wat kan die Peter overdrijven zeg! Maar ik verwachtte ook niet anders, het is immers de MSM. En dit is wat ze doen, de waarheid verdoezelen en mensen die de waarheid willen bovenhalen, demoniseren.

Inderdaad jammer van Bram Bakker, daar had ik ook wel iets meer van verwacht.

Vrijheidszoeker
Berichten: 98
Lid geworden op: 29-09-2012 21:17

Bericht door Vrijheidszoeker » 23-11-2012 00:37

Ik zou graag die Peter R. de Vries eens in debat zien gaan met een Wim Dankbaar, Micha Kat of André Vergeer. Maar dat durft hij zeker niet!

Vrijheidszoeker
Berichten: 98
Lid geworden op: 29-09-2012 21:17

Bericht door Vrijheidszoeker » 24-11-2012 13:08

Marlo schreef:Vanavond te zien geweest op POWNEWS

Hoe Mischa kat en complotdenkers in het algemeen door en door zwartgemaakt worden. Ze hebben zelfs de psychiater Bram er bij gehaald!
Wat viel me dat tegen van die gast!
Micha weer door de bocht...
Geachte heer Bakker,

In een uitzending van Powned (Pownews, 22 november) over mij en over de heer W. Dankbaar komt u aan het woord. De uitzending was erop gericht onze onderzoekingen in de zaak-Vaatstra onderuit te halen door ons neer te zetten als psychotische gekken.

De journalistieke invalshoek van dit item komt geheel voor rekening van Powned en is op geen enkele wijze in overeenstemming met de feiten. Wellicht mede om die reden achtte Powned het noodzakelijk hun item te ‘onderbouwen’ met ‘wetenschappelijke expertise’. Zo kwamen ze bij u terecht.

U zegt in de uitzending: Het gedrag van iemand die in een of andere paranoide fanatsie verkeert is onnavolgbaar voor de omgeving; dat is een verwarde jongen die een mes trekt op straat en een wildvreemde overhoop steekt. (….) Deze mensen hebben een theorie

dat er allemaal dingen aan de hand zijn die anders zijn dan wat er feitelijk aan de hand is in de zaak-Vaatstra. Dat is ver van de werkelijkheid verwijderd wat zij denken of claimen maar zij zijn er niet van te overtuigen dat dat zo is. En het ingewikkelde hierbij is dat hoe meer tegenstand hoe meer ze erin gaan geloven.

Met deze uitlatingen heeft u gehandeld in flagrante strijd met de beroepsregels voor psychiaters. U bent reeds meermalen door uw beroepsvereniging op de vingers getikt voor het doen van zeer verregaande uitlatingen over mensen die u niet kent noch heeft gezien en/of gesproken. In 2005 moest u opdraven voor het Medisch Tuchtcollege wegens ontoelaatbaar gedrag jegens uw patienten. In de genoemde uitzending werpt u zich daarenboven ook nog eens op als deskundige in de zaak-Vaatstra. Met uw optreden heeft u opnieuw grote schade toegebracht aan het imago van de psychiater in Nederland en daarenboven ook nog eens onrechtmatig gehandeld jegen de heer Dankbaar en mij. Met name de uitlating over het ‘neesteken van een wildvreemde op straat’ gaat elke grens die door een psychiater in acht dient te worden genomen verre te boven.

Ik verzoek en zonodig sommeer u:
-Bij Powned zendtijd af te dwingen in Pownews waarin u afstand neemt van de hierboven genoemde uitlatingen; dan wel/subsidiair
-Een verklaring te doen toekomen aan Pownews waarin u afstand doet van de genoemde uitlatingen die in de uitzending van Pownews wordt voorgelezen en die tevens aan mij dient te worden geemaild.

Tevens verzoek en zonodig sommeer ik u:
-Op uw website www.brambakker.com een grote mededeling te plaatsen dat u de gedane uitlatingen in Pownews betreurt en er afstand van neemt met het volledige citaat van uw uitingen zoals hierboven weergegeven.

U heeft tot woensdag 28 november 12:00 om aan mijn sommaties te voldoen.

Met vriendelijke groet,

Micha Kat
journalist

cc: mijn advocaat G. van der Meer in Amsterdam; mijn mede-onderzoeker in de zaak-Vaatstra A. Vergeer in Driebergen

Plaats reactie