Changing of the guard

Plaats reactie
Salal
Berichten: 61
Lid geworden op: 03-10-2012 13:46

Changing of the guard

Bericht door Salal » 17-12-2012 12:14

http://www.youtube.com/watch?v=kaPXcq72 ... detailpage
I love outlaws

Vrijheidszoeker
Berichten: 98
Lid geworden op: 29-09-2012 21:17

Bericht door Vrijheidszoeker » 17-12-2012 16:58

Wat ik er zo snel uit op kan maken is dat er een rechtszaak wordt aangespannen tegen de Federal Reserve voor een triljoen dollars. Neil Keenan ken ik niet maar is schijnbaar uitgekozen door de Elders (?) om zich met deze taak bezig te houden. Ook Benjamin Fulford en David Wilcock schijnen er wat mee te maken, vooral eerstgenoemde. Fulford ken ik nog wel van zijn video's over zijn banden met de Chinese Maffia die de Amerikaanse illuminati een hak wilde zetten. Wat heel leuk klonk, maar ons uiteindelijk geen goed zou doen. Aangezien deze rechtszaak vanuit Jakarta wordt opgezet (of zoiets) denk ik dat we met een zelfde soort situatie te maken hebben. Als het al waar is denk ik niet dat het geen einde zal maken aan de "global financial tiranny". Daarbij kunnen de Rothschilds wel een triljoentje missen als ik me niet vergis... :lol:

Doet me ook wel denken aan Kevin Annett met zijn rechtszaak tegen o.a. de paus en "big pharma". Geen van beiden zijn aan te klagen in een rechtszaak (de paus is onschendbaar en je kan "big pharma" niet als zodanig aanklagen), dat terzijde, maar het lijkt mij allemaal meer een afleiding van serieuze zaken.

Dus, van mij mogen ze winnen en ik hoop dat er iets goeds uitkomt. Ondertussen kijk ik meer in mezelf dan daarbuiten, en ontdek steeds meer moois. Deze video vond ik op een website waar Neil Keenan ook op stond, vind ik wel mooi: http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... DAhSAB3KkA

Alleen nog even waxinelichtjes en water halen voor vrijdag...

Salal
Berichten: 61
Lid geworden op: 03-10-2012 13:46

Bericht door Salal » 18-12-2012 23:04

Gôh, dank je wel voor die link, Vrijheidszoeker. Zal moeiklijk zijn om in de praktijk te brengen, maar ik kan het proberen.

Salal
I love outlaws

Plaats reactie