De X-dossiers

Plaats reactie
Marlo
Site Admin
Berichten: 116
Lid geworden op: 29-09-2012 20:03

De X-dossiers

Bericht door Marlo » 17-11-2012 12:06

Ik ben nogal wat (relevante) boeken aan het lezen en vind het fijn om er hier over te praten en/of te delen:


Momenteel bezig met:



Afbeelding[/img]

uiteraard over belgie, Doutroux en de getuigen Regina Loef.

Ik vind het boek een beetje rommelig beschreven, maar het geeft wel weer een goed 'feel' over hoe een en ander gegaan is en de achtergronden van veel mensen, waaron Dutroux, Regina Loef en vele anderen wat duidelijker wordt.
Vrolijk wordt je er niet van, af en toe heb ik zelfs het gevoel in een regelrechte horrorfilm terecht te zijn gekomen. Maar ik vind deze informatie erg belangrijk om zaken nog beter te begrijpen (zeker nu ook met de saville kaas bij de BBC). Het 'voordeel' van die BBC zaak en de zaak in Belgie is dat het makkelijker wordt mensen er op te wijzen dat er op dat gebeid toch wel iets aan de hand kan zijn en als ik het er over heb probeer ik te suggeren dat er wel eens een link kan zijn.
Overigens was ik vorige week in Belgie, vlakbij Charleroi, en als ik er bij stil sta, brrrrr)

Als je de maag er voor hebt raad ik deze wel aan.
Maar voor slachtoffers voor deze praktijken raad ik het absoluut af!
Dit omdat het van alles zou kunnen triggeren.


Met vriendelijke groeten

Marlo

Vrijheidszoeker
Berichten: 98
Lid geworden op: 29-09-2012 21:17

Bericht door Vrijheidszoeker » 17-11-2012 13:25

Dit boek heb ik niet gelezen, maar wel "Zwijgen is voor Daders" van Regina Louf. Wat ook zeker een zeer aangrijpend boek is en me echt zwaar op de maag heeft gelegen. Het is ongekend wat een lef zij heeft gehad door dit allemaal op te schrijven. Vaak wordt zij ook gezien als een fantast die dit allemaal verzonnen heeft, want dat hebben ze van haar gemaakt. En mensen slikken dat maar al te graag, want dat is een stuk veiliger als wanneer zij gelijk zou hebben. Hetzelfde was ook met de zaak in Oude Pekela, waarbij heel veel kinderen de meest gruwelijke details gewoon "verzonnen". En dat terwijl ze ook waren onderzocht door een kinderarts die vond dat de kinderen de waarheid vertelden. Slechte carrière-move natuurlijk.

Marlo
Site Admin
Berichten: 116
Lid geworden op: 29-09-2012 20:03

Bericht door Marlo » 17-11-2012 19:01

Vrijheidszoeker schreef:Dit boek heb ik niet gelezen, maar wel "Zwijgen is voor Daders" van Regina Louf. Wat ook zeker een zeer aangrijpend boek is en me echt zwaar op de maag heeft gelegen. Het is ongekend wat een lef zij heeft gehad door dit allemaal op te schrijven. Vaak wordt zij ook gezien als een fantast die dit allemaal verzonnen heeft, want dat hebben ze van haar gemaakt. En mensen slikken dat maar al te graag, want dat is een stuk veiliger als wanneer zij gelijk zou hebben. Hetzelfde was ook met de zaak in Oude Pekela, waarbij heel veel kinderen de meest gruwelijke details gewoon "verzonnen". En dat terwijl ze ook waren onderzocht door een kinderarts die vond dat de kinderen de waarheid vertelden. Slechte carrière-move natuurlijk.
ja, in het boek wordt er ook over geschreven. over dat manuscript.
En ja, erg moedig, zeer zeker. Af en toe lees je dat de ondervragers, die enk ik wel hun best deden, zeer ongeduldig worden en dan denk ik, mannen, snap je niet hoe ze er aan toe is?

Ben benieuwd wanneer de schoften uit Den Haag eens 'naar boven' komen. Tor nu toe niets gelezen in het boek over Haagse politici en andere hoge functiebekleeders, daarmee zeker niet zeggend dat ze
'zuiver' zijn. Ik denk dat het stikt van de pedofielen. Heb alleen nog geen idee wie precies.

Marlo
Site Admin
Berichten: 116
Lid geworden op: 29-09-2012 20:03

Bericht door Marlo » 18-11-2012 09:25

Ik heb het boek bijna uit. en er viel me iest op.

Op de slachtoffers wordt door die mensen af en toe gejaagd.
D.w.z. ze worden in een grote buitenruimte of bos losgelaten
en dan wordt er op hun gejaagd met geweren etc.
Tot ze gepakt worden, want echt vluchtten kunnen ze niet.

En waar heb ik dat eerder gelezen? In he boek "The trance formation of America" van Cathy O'Brian. Daar noemt ze het "The most dangerous game":


Dick Cheney, then White House Chief of Staff to President Ford, later Secretary of Defense to President George Bush, documented member of the Council on Foreign Relations (CFR), and Presidential hopeful for 1996, was originally Wyoming's only Congressman. Dick Cheney was the reason my family had traveled to Wyoming where I endured yet another form of brutality--his version of "A Most Dangerous Game," or human hunting.
It is my understanding now that A Most Dangerous Game was devised to condition military personnel in survival and combat maneuvers. Yet it was used on me and other slaves known to me as a means of further conditioning the mind to the realization there was "no place to hide," as well as traumatize the victim for ensuing programming. it was my experience over the years that A Most Dangerous Game had numerous variations on the primary theme of being stripped naked and turned loose in the wilderness while being hunted by men and dogs. In reality, all "wilderness" areas were enclosed in secure military fencing whereby it was only a matter of time until I was caught, repeatedly raped and tortured.
Als je begint te lezen lijkt wat er gebeurt qua verschrikkelijkheden nogal toevallig. Maar als je die connecties met anderen boeken legt zie je , volgens mij, dat er meer aan de hand is.

http://www.theforbiddenknowledge.com/ha ... s_game.htm

Met vriendelijke groeten

Marlo

Marlo
Site Admin
Berichten: 116
Lid geworden op: 29-09-2012 20:03

Bericht door Marlo » 18-11-2012 09:27

Nu ik er over nadenk. Zou het niet wat zijn voor Icke om in Belgie zijn lezingen te houden? Zou wel eens heel veel mensen wakker kunnen schudden met deze achtergrond in Belgie.


Met vriendelijke groeten


Marlo

Vrijheidszoeker
Berichten: 98
Lid geworden op: 29-09-2012 21:17

Bericht door Vrijheidszoeker » 19-11-2012 22:45

Marlo schreef:Ik heb het boek bijna uit. en er viel me iest op.

Op de slachtoffers wordt door die mensen af en toe gejaagd.
D.w.z. ze worden in een grote buitenruimte of bos losgelaten
en dan wordt er op hun gejaagd met geweren etc.
Tot ze gepakt worden, want echt vluchtten kunnen ze niet.

En waar heb ik dat eerder gelezen? In he boek "The trance formation of America" van Cathy O'Brian. Daar noemt ze het "The most dangerous game":


Dick Cheney, then White House Chief of Staff to President Ford, later Secretary of Defense to President George Bush, documented member of the Council on Foreign Relations (CFR), and Presidential hopeful for 1996, was originally Wyoming's only Congressman. Dick Cheney was the reason my family had traveled to Wyoming where I endured yet another form of brutality--his version of "A Most Dangerous Game," or human hunting.
It is my understanding now that A Most Dangerous Game was devised to condition military personnel in survival and combat maneuvers. Yet it was used on me and other slaves known to me as a means of further conditioning the mind to the realization there was "no place to hide," as well as traumatize the victim for ensuing programming. it was my experience over the years that A Most Dangerous Game had numerous variations on the primary theme of being stripped naked and turned loose in the wilderness while being hunted by men and dogs. In reality, all "wilderness" areas were enclosed in secure military fencing whereby it was only a matter of time until I was caught, repeatedly raped and tortured.
Als je begint te lezen lijkt wat er gebeurt qua verschrikkelijkheden nogal toevallig. Maar als je die connecties met anderen boeken legt zie je , volgens mij, dat er meer aan de hand is.

http://www.theforbiddenknowledge.com/ha ... s_game.htm

Met vriendelijke groeten

Marlo
Inderdaad, dat is een terugkerend thema. Fritz Springmeier heeft er ook over geschreven en er zijn ook veel geruchten op internet dat dergelijke praktijken plaatsvonden in en rond het Ronde Huis in Nunspeet.
In het verslag van Montenberg lezen we hierover: het was wel bekend dat meisjes die onvrijwillig op reis waren naar bordelen en gedrogeerd en bang in zware rouw werden gekleed met ook in rouw geklede begeleidsters.Het viel dan niet op als ze ondersteund of aan de arm vastgehouden werden.En niemand bleef bij zo’n gezelschap in de coupé zitten. Montenberg’s onderzoek verhaalt hoe op hun Veluwse landgoederen de adel en rijke industriëlen jonge meisjes lieten aanvoeren om ze in hun landhuizen te misbruiken.Het waren wilde orgiën waar duistere,occulte zaken werden uitgeoefend.’De Zwarte Duivel’was zo blijkt uit de naspeuringen de meest verschrikkelijke,maar hij was niet de enige.De praktijken kwamen voor tot diep in de Oranje-Dynastie waar buiten het Rond Huis hetzelfde gebeurde op het Jachthuis 'Áardhuis' eerder van Willem III
Bron: http://rondehuis.blogspot.nl/

Salal
Berichten: 61
Lid geworden op: 03-10-2012 13:46

Bericht door Salal » 20-11-2012 14:39

Ik heb me herinnerd dat ik in Australië op een gegeven moment met behulp van een vrouw ben ontsnapt. Omdat ik inmiddels aan de dieren gelijk was, werd ik toen door een dier gewaarschuwd en van de weg afgehaald. Sinds ik Fritz Springmijer gelezen heb, heb ik me afgevraagd of ik expres geholpen ben om te ontvluchten voor een chase.
Maar op dit moment is er niets in mijn herinnering dat dat bevestigd. Toch geloof ik dat in mijn hart.
Geluk gehad :lol:

Salal
I love outlaws

Marlo
Site Admin
Berichten: 116
Lid geworden op: 29-09-2012 20:03

Bericht door Marlo » 21-11-2012 15:42

Salal schreef:Ik heb me herinnerd dat ik in Australië op een gegeven moment met behulp van een vrouw ben ontsnapt. Omdat ik inmiddels aan de dieren gelijk was, werd ik toen door een dier gewaarschuwd en van de weg afgehaald. Sinds ik Fritz Springmijer gelezen heb, heb ik me afgevraagd of ik expres geholpen ben om te ontvluchten voor een chase.
Maar op dit moment is er niets in mijn herinnering dat dat bevestigd. Toch geloof ik dat in mijn hart.
Geluk gehad :lol:

Salal
Salal, Ik ben nu even heel voorzichtigh want ik heb geen idee waar je met betrekking tot dit staat. Maar ik heb begrepen dat je ook slachtoffer bent van een satanische cult? Ben je er voor jezelf ook uit. Ik bedoel heb je hulp en zo gekregen? Begrijp me heel goed dat als je hier niets op wilt zeggen of antwoorden je daar het meer dan het volste recht op hebt!
Het laatste wat ik wil doen is iemand triggeren of nare herinneringen ophalen.
Dus als je er wat meer over wil zeggen, ga je gang, zo niet ook helemaal goed.


Met vriendelijke groeten

Marlo

Plaats reactie