Parkeermeters

Plaats reactie
Salal
Berichten: 61
Lid geworden op: 03-10-2012 13:46

Parkeermeters

Bericht door Salal » 03-11-2012 21:01

Vandaag ging ik in Amsterdam eventjes bij iemand op bezoek. Daar was alleen betaald parkeren, zoals op zoveel plaatsen in Nederland. Alleen op deze plek in Amsterdam moest je niet alleen betalen maar ook het kentekennummer van je auto intoetsen. Waarom willen ze weten waar ik op een zaterdagmiddagje ben? Het is geen geheim, maar wat gaat het ze aan?
Gisteren deed ik in Rotterdam een boodschap en ik betaalde per ongeluk voor een uur teveel. Dat was geen probleem, want voordat ik die plek verliet gaf ik mijn betaalbonnetje aan de automobilist die al op mijn plek stond te wachten. Zijn het in Amsterdam nu zulke krententellers dat dat ook al niet meer mag. Een andere automobilist een pleziertje doen? Of willen ze weten wie waar is? Het volgende is, dat ze van ons gaan vragen wat we daar doen en waarom?

gr.Salal
I love outlaws

Marlo
Site Admin
Berichten: 116
Lid geworden op: 29-09-2012 20:03

Bericht door Marlo » 03-11-2012 22:24

Wel, ze willen alles en van iedereen en overal weten. dat wilje in in een politiestaat en verder is het ook een Agenda 21 issue. Namelijk het pesten van de automobilist uit zijn of haar auto. Jaren geleden toen ik bij een bedrijf werkte moesten we van de ene op de ander dag € 6 betalen om voor het bedrijf te parkeren. Hoe dan ook, 'ze' willen het fietsen enorm promoten want de bedoeling is dat iedereen helemaal uit de auto gaat. Nu wet ik van Agenda 21 dat ze de landelijke wegen willen gaan verwaarlozen zodat men a.h. verplicht wordt naar de stad te verhuizen (Er gaan een paar megacities komen waar ze iedereen in willen hebben).
En wat las is ik dan ok pas in de krant?:

Noorden krijgt geen geld voor wegen meer


DEN HAAG - Noord-Nederland krijgt geen geld voor nieuwe infrastructuur meer. De centen gaan in de toekomst alleen nog naar sterke economische regio's. Na 2020 kunnen vooral Amsterdam-Schiphol-Almere, Den Haag-Rotterdam-Westland en Eindhoven-Venlo op nieuwe investeringen rekenen.

Minister Melanie Schultz van Haegen (infrastructuur) draait de geldkraan voor overige regio's dicht. Volgens de minister is die keuze vanwege miljardenbezuinigingen noodzakelijk.

http://www.dvhn.nl/nieuws/groningen/art ... wegen-meer

En dat we megacities gaan krijgen wordt onderstreept door:
De nieuwe coalitie is van plan om gemeenten massaal te laten fuseren. Zou zouden er alleen nog maar gemeenten over mogen blijven met minimaal 100 duizend inwoners. Provincies zouden worden teruggebracht tot vijf 'landsdelen'. Dat melden bronnen aan de Telegraaf.
Bijna alle gemeenten
De operatie zou vrijwel elke gemeente raken aangezien slechts 25 van de 415 gemeenten over meer dan 100 duizend inwoners beschikken. Hoe de landsdelen er precies uit zouden te komen zien is niet duidelijk, maar er zou in ieder geval sprake zijn van samenvoeging van de provincies Noord-Holland, Utrecht en Flevoland waarbij de Noordoostpolder mogelijk daarvan wordt losgekoppeld.
http://www.binnenlandsbestuur.nl/bestuu ... eStart9=31


In deze megacities moet je gaan fietsen lopen of het openbaar vervoer.


Samenvattend:

Je wordt uit de auto gepest..


Met vriendelijke groeten


Marlo

Plaats reactie