Marlo

Plaats reactie
Salal
Berichten: 61
Lid geworden op: 03-10-2012 13:46

Marlo

Bericht door Salal » 05-08-2013 10:10

Hoi Marlo,

Hoe gaat het met je?

Salal
I love outlaws

Marlo
Site Admin
Berichten: 116
Lid geworden op: 29-09-2012 20:03

Re: Marlo

Bericht door Marlo » 18-09-2013 09:12

Salal schreef:Hoi Marlo,

Hoe gaat het met je?

Salal

Hoi Salal

Even erg druk met andere zaken maar ben er weer.


Met vriendelijke groeten

Marlo

Vrijheidszoeker
Berichten: 98
Lid geworden op: 29-09-2012 21:17

Bericht door Vrijheidszoeker » 19-09-2013 20:38

Goed te horen dat je er weer bent Marlo! Zegt niet hoe het met je gaat, maar laat ik uitgaan van het goede... :)

Het The Biggest Secret-forum tijdperk lijkt al weer lang geleden en voor mij persoonlijk is er ook een hoop veranderd. Na mijn nuchter worden is het afgelopen anderhalf jaar zoiezo een hele omschakeling geweest. Nadat ik op aanraden van Salal bij Braco ben geweest is mijn hele ontwikkeling in een stroomversnelling gekomen en doorga ik een ware spirituele ontwakening. Deze is in fases zo heftig geweest dat ik wekenlang dagelijks heb lopen janken en ontzettend veel informatie doorkreeg in meditaties en dromen. Dit heb ik ondertussen wat in een rustiger vaarwater weten te krijgen door dagelijks twee tot drie uur te mediteren en mezelf vooral tot rust te brengen. Dingen zien en meemaken is heel mooi maar er zitten ook negatieve kanten aan en daarom is het belangrijk alles in balans te houden. Rust en vrede en gewoon dankbaar en tevreden zijn met alles wat je hebt. Dat is het mooiste wat je kan overkomen.

Ben veel bezig met mijn gezondheid ook en lezen doe ik niet zo veel meer. Meditatie geeft me de kennis die ik nodig heb en eerlijk gezegd gaat de rest aan me voorbij. Kan ook gerust zeggen dat mijn leven zonder alle conspiracy een stuk rustiger is en dat het een beter beeld oplevert in mezelf.

Dat was het wel een beetje voor nu.

Comments, reflections? Altijd leuk om te horen hoe het met jullie gaat of zelfs met Starglider of zo?

Salal
Berichten: 61
Lid geworden op: 03-10-2012 13:46

Bericht door Salal » 19-09-2013 22:17

Klinkt allemaal heel positief Vrijheidszoeker (eerst schreef ik Vrijheidsstrijder. Was vast een freudiaans foutje :lol: )

Ik ga volgende week weer naar Braco, daar verheug ik me enorm op. Ik ben vast van plan om thuis te komen met een DVD met zijn stem d'rop. Zijn stem heeft dezelfde kracht als zijn "gazing". (ook al versta ik natuurlijk geen woord Kroatisch) Dan heb ik thuis dagelijks heling.
Ik heb echt het gevoel dat ik Braco in deze tijd van mijn leven nodig heb, dat hij mijn helingsproces een stuk verder kan brengen.

groetjes Salal
I love outlaws

Plaats reactie