ALEX JONES vs PIERS MORGAN

Plaats reactie
Vrijheidszoeker
Berichten: 98
Lid geworden op: 29-09-2012 21:17

ALEX JONES vs PIERS MORGAN

Bericht door Vrijheidszoeker » 09-01-2013 12:28

http://www.youtube.com/watch?v=p1Ddb3oa5CE

Voor mij het zoveelste bewijs dat Alex Jones niets meer is dan een provocateur, scaremonger, NWO-agent en een regelrechte idioot.

Ik snap niet dat iemand hem nog serieus neemt. Zie ook hier:

http://www.youtube.com/watch?v=7yKvPR1HIcQ

Marlo
Site Admin
Berichten: 116
Lid geworden op: 29-09-2012 20:03

Re: ALEX JONES vs PIERS MORGAN

Bericht door Marlo » 10-01-2013 12:42

Vrijheidszoeker schreef:http://www.youtube.com/watch?v=p1Ddb3oa5CE

Voor mij het zoveelste bewijs dat Alex Jones niets meer is dan een provocateur, scaremonger, NWO-agent en een regelrechte idioot.

Ik snap niet dat iemand hem nog serieus neemt. Zie ook hier:

http://www.youtube.com/watch?v=7yKvPR1HIcQ
Tsja , Het gekke is dat ik hem nu juist meer begin te vertrouwen.

Hier een mooi positief stuk van Jon Rappaport:


Alex Jones: Best Night of Television Ever

by Jon Rappoport

January 8, 2013

www.nomorefakenews.com

Piers Morgan (CNN) thought he might pump up his horrendous ratings and avoid having to go back to England. So he invited Alex Jones to come east and appear on his show.

They would discuss gun control and the petition to have Morgan deported. It would be good television. An interesting conversation. Perhaps things would get contentious.

But Morgan’s producers and bookers had made a fatal error of judgment.

To say Alex was loaded for bear is a vast understatement.

He crashed the television party in a way it’s never happened before.

You could call it: the internet invades mainstream media. But that doesn’t begin to do it justice.

This was one man attacking the whole rotting corpse of major media, attacking the fascists of the federal government, attacking the psychiatric/pharmaceutical cartel for dispensing drugs that cause people to kill other people, attacking the host of the show for daring to come to these shores with his putrid put-on Brit arrogance, attacking the brain-dead premise that fewer gun murders equals a far, far better nation (England), swearing an oath that the US government will not disarm the citizenry…and Alex made all this happen in just the first seven minutes of the interview.

You could go back in the archives and comb through the history of television in this country and never find seven minutes like this. Never.

It broke through the fake civility of moronic, pundit-driven, stacked-to-the-ceiling-with-utter-bullshit news programs like a car driving through a showroom window at 80mph.

Go to infowars.com and watch it.

Then tell yourself you’re not dreaming, because you’re not. It happened.

If you were, by chance, tuned to the BCS championship game between Alabama and Notre Dame and missed the real slaughter on CNN, catch it.

According to Alex, one of Pier’s producers broke down and cried during the interview. Oh dear. Horrid. I hope the producer had friends to console her in their little mutually constructed elite bubble. Cocktails, tranqs, perhaps a visit to a shrink might be in order. No doubt, this is a case of PTSD, and might necessitate a long recovery.

No, the idiots at CNN were definitely not ready for this. They were blindsided. Piers tried to remain calm. That was his only strategy. He would be the voice of reason. Stiff upper lip and all that.

It worked about as well as waving a feather in front of a typhoon.

Which, when you think about it, is how the people of England handle their fascist government and their falling-apart society. “Look at us, we’re clueless with feathers.”

No doubt Piers is telling himself he stood up to the cave man from Texas, revealing to the American people how pernicious gun owners are. But that wasn’t it. That wasn’t it all.

Instead, this was cardboard television reality taking a dozen torpedoes amidships.



Alex did it exactly the way you’re supposed to do it when you want to destroy the whole stinking mess all at once. You give no quarter. You go on the attack from the first moment. You don’t let up.

You ignore the nicey-nice stuff.

I’m sure there are some boomer gun advocates out there who think Alex “presented an unfortunate face of the responsible gun-owner community.” They’re dead wrong. They don’t understand what an attack against tyranny requires. They never have.

You put the fascists on the defensive. That’s rule number one. You put them through the wall into the next county. You hit them with the truth so hard they never recover. That’s the goal.

It happened last night.

I watched the whole curtain of the television Matrix explode. I watched it with a joy that comes from knowing, for a long time, what such a moment would look like if it ever came to pass.

Then it did.

Thank you, CNN. This was your finest moment, your only authentic moment in all your years of building an insane consensus about reality.

Thanks, Alex. You came through like a champion.


http://jonrappoport.wordpress.com/

Met vriendelijke groeten

Marlo

Vrijheidszoeker
Berichten: 98
Lid geworden op: 29-09-2012 21:17

Bericht door Vrijheidszoeker » 10-01-2013 15:17

Tsja , Het gekke is dat ik hem nu juist meer begin te vertrouwen.
Dat vind ik echt onbegrijpelijk. Maar ik weet dat je sterk onderlegd bent in je mening en je jezelf goed kan identificeren met de emotionele overgave waarmee AJ de NWO bestrijdt. Maar juist deze manier hangt me de keel uit en al het geschreeuw en gehuil dat hij al zestien jaar ten tonele brengt kan ik niet meer serieus nemen. Ik denk met volle overtuiging dat hij een fake is die de "beweging" meer kwaad dan goed doet. Het verspreiden van angst met ongefundeerde claims, het verstoren van vredige demonstraties met geschreeuw, belachelijke optredens in zijn show met het zogenaamde "ranting" en ga zo maar door.

Het is de precies de Hegeliaanse tactiek die gebruikt wordt om twee schijnbare tegenstellingen (MSM en Alternatieve Media-opposames) beiden te controleren. Ook al zijn zo veel dingen die hij zegt zeker waar, maar is dat niet hetzelfde als met de vergelijking van het rattengif?

Lees de volgende link eens door als je wil:

http://www.gagnauga.is/index.php?Fl=Greinar&ID=229

Er valt natuurlijk genoeg te vinden over het debunken van Alex Jones, zoals bijv. ook William Cooper al lang geleden heeft gedaan, maar deze link maakt toch wel het een en ander erg duidelijk. En wat voor mij zeker zo is, als je er wat afstand van gaat nemen, ga je dingen duidelijker zien.

Marlo
Site Admin
Berichten: 116
Lid geworden op: 29-09-2012 20:03

Bericht door Marlo » 10-01-2013 15:36

Vrijheidszoeker schreef:
Tsja , Het gekke is dat ik hem nu juist meer begin te vertrouwen.
Dat vind ik echt onbegrijpelijk. Maar ik weet dat je sterk onderlegd bent in je mening en je jezelf goed kan identificeren met de emotionele overgave waarmee AJ de NWO bestrijdt. Maar juist deze manier hangt me de keel uit en al het geschreeuw en gehuil dat hij al zestien jaar ten tonele brengt kan ik niet meer serieus nemen. Ik denk met volle overtuiging dat hij een fake is die de "beweging" meer kwaad dan goed doet. Het verspreiden van angst met ongefundeerde claims, het verstoren van vredige demonstraties met geschreeuw, belachelijke optredens in zijn show met het zogenaamde "ranting" en ga zo maar door.

Het is de precies de Hegeliaanse tactiek die gebruikt wordt om twee schijnbare tegenstellingen (MSM en Alternatieve Media-opposames) beiden te controleren. Ook al zijn zo veel dingen die hij zegt zeker waar, maar is dat niet hetzelfde als met de vergelijking van het rattengif?

Lees de volgende link eens door als je wil:

http://www.gagnauga.is/index.php?Fl=Greinar&ID=229

Er valt natuurlijk genoeg te vinden over het debunken van Alex Jones, zoals bijv. ook William Cooper al lang geleden heeft gedaan, maar deze link maakt toch wel het een en ander erg duidelijk. En wat voor mij zeker zo is, als je er wat afstand van gaat nemen, ga je dingen duidelijker zien.
Tsja, ik ken het principe van "controlled oppostition" natuurlijk.
Ik heb het gelezen en ik moet het nog eens herlezen.
Verder heb ik ontdekt dat het 'conspiracy veld' behoorlijk op een mijnenveld lijkt.
Ik had ook mijn bedenkingen tegen Alex Jones, maar die wisselt ook nogal moet ik zeggen. Zo heeft hij het bv ook nooit over vrije energie zover ik weet, terwijl ik weet dat er mensen zijn die getracht hebben in zin show te komen. Verder zal hij idd gedebunked zijn door William Cooper, maar ja, William Cooper heeft ook David Icke gedebunked, en ik geloof ook Jordan Maxwell. M.a.w de een maakt de ander zwart, echt zonde!
Ik denk namelijk dat iedereen wel iets te bieden heeft en daar kan je dan induiken of verder mee gaan. En ik snap zeker wat je zegt over het geschreeuw en duidelijk van Alex Jones wat van mij ook niet hoeft, maar
dat is de context van waaruit jij of ik kijk.
Vraag is voor mij wat had hij anders moeten kunnen doen dan wat hij nu gedaan heeft. Beleefd blijven? Ik denk dat dat een probleem had gegeven.
En wat AJ zelf betreftm het kan een betaalde agent zijn, maar ook niet.
Om het voor mijzelf samen te vatten, ik weet het nog niet.
Ik heb ook echt enorm veel info gehaald uit video's van hem en die checkte ik dan wel. Tsjam het is dus een soort mix.
Wat zou jij doen als ze je morgen even vragen op tv?


Met vriendelijke groeten

Marlo

Vrijheidszoeker
Berichten: 98
Lid geworden op: 29-09-2012 21:17

Bericht door Vrijheidszoeker » 11-01-2013 21:46

Verder zal hij idd gedebunked zijn door William Cooper, maar ja, William Cooper heeft ook David Icke gedebunked, en ik geloof ook Jordan Maxwell. M.a.w de een maakt de ander zwart, echt zonde!
Dat zorgt natuurlijk weer voor de nodige verwarring en dat is natuurlijk precies wat er bereikt moet worden. Zo zag ik laatst ook een gesprek tussen Jesse Ventura en Icke waarin ze aan het ruziën waren. Ik krijg meer het idee dat het opgezette toneelstukjes zijn en ik neem het niet meer serieus.
Ik denk namelijk dat iedereen wel iets te bieden heeft en daar kan je dan induiken of verder mee gaan. En ik snap zeker wat je zegt over het geschreeuw en duidelijk van Alex Jones wat van mij ook niet hoeft, maar dat is de context van waaruit jij of ik kijk.
Ieder persoon waar ik in mijn leven tot wordt aangetrokken leert mij uiteindelijk iets over mijzelf. Of ze nou de waarheid vertellen of niet, ik ben mezelf nu aan het aanleren waarom ik een bepaalde auteur lees en waarom een bepaalde situatie me aantrekt. Wat gebeurt er in mij dat ik me hier mee bezig wil houden? De wereld om mij heen reflecteert mezelf en ik merk dat dat het enige is waar ik echt iets aan heb. In dat proces is Alex voor mij niet meer iets wat bij mij past en ik wil me daarmee niet meer identificeren. Op zo’n moment ga ik duidelijker zien wat zo iemand aan het doen is en op wat voor manier.
Vraag is voor mij wat had hij anders moeten kunnen doen dan wat hij nu gedaan heeft. Beleefd blijven? Ik denk dat dat een probleem had gegeven.
Waarom zou dat een probleem geven? Ik denk dat een rustige uitstraling en een beetje beleefdheid meer kracht geven aan zijn statement dan nu het geval is geweest. Piers is wat dat betreft een stuk slimmer en begaat niet de fout om er in mee te gaan zodat het uitdraait op een wedstrijdje schreeuwen. En juist daarom wordt Alex ook uitgenodigd. Ze weten hoe hij is en hoe het gesprek gaat verlopen en ze haken daar op een juiste manier in. Alle volgers van Alex vinden het prachtig en zien het als een overwinning, terwijl het gros Piers zal zien als een rustige man die een discussie probeert te voeren maar er niet doorheen komt, of hij nu gelijk heeft of niet. Dat zijn natuurlijk mediatruukjes die op die manier heel handig uitgevoerd worden. Voor mij des te meer reden om aan te nemen dat Alex maar een rol speelt.
Wat zou jij doen als ze je morgen even vragen op tv?
Dat zou ik niet kunnen maar dat maakt niet zo veel uit. Ik heb geen miljoenenbedrijf met miljoenen(!) volgers en wordt niet betaald om me fulltime bezig te houden met deze materie. Daarom zou er van hem verwacht mogen worden om ten alle tijden een goede representatie te geven voor de mensen waar hij dit uiteindelijk voor doet. En ik denk dat het beeld dat gevormd wordt het goede doel niet baat en dat het op de stapel wordt gegooid van “rantings” van “crazy” Alex. En dat past dan weer precies in de rol van betaalde NWO-agent.

Marlo
Site Admin
Berichten: 116
Lid geworden op: 29-09-2012 20:03

Bericht door Marlo » 14-01-2013 08:10

Vrijheidszoeker schreef:
Verder zal hij idd gedebunked zijn door William Cooper, maar ja, William Cooper heeft ook David Icke gedebunked, en ik geloof ook Jordan Maxwell. M.a.w de een maakt de ander zwart, echt zonde!
Dat zorgt natuurlijk weer voor de nodige verwarring en dat is natuurlijk precies wat er bereikt moet worden. Zo zag ik laatst ook een gesprek tussen Jesse Ventura en Icke waarin ze aan het ruziën waren. Ik krijg meer het idee dat het opgezette toneelstukjes zijn en ik neem het niet meer serieus.
Ik denk namelijk dat iedereen wel iets te bieden heeft en daar kan je dan induiken of verder mee gaan. En ik snap zeker wat je zegt over het geschreeuw en duidelijk van Alex Jones wat van mij ook niet hoeft, maar dat is de context van waaruit jij of ik kijk.
Ieder persoon waar ik in mijn leven tot wordt aangetrokken leert mij uiteindelijk iets over mijzelf. Of ze nou de waarheid vertellen of niet, ik ben mezelf nu aan het aanleren waarom ik een bepaalde auteur lees en waarom een bepaalde situatie me aantrekt. Wat gebeurt er in mij dat ik me hier mee bezig wil houden? De wereld om mij heen reflecteert mezelf en ik merk dat dat het enige is waar ik echt iets aan heb. In dat proces is Alex voor mij niet meer iets wat bij mij past en ik wil me daarmee niet meer identificeren. Op zo’n moment ga ik duidelijker zien wat zo iemand aan het doen is en op wat voor manier.
Vraag is voor mij wat had hij anders moeten kunnen doen dan wat hij nu gedaan heeft. Beleefd blijven? Ik denk dat dat een probleem had gegeven.
Waarom zou dat een probleem geven? Ik denk dat een rustige uitstraling en een beetje beleefdheid meer kracht geven aan zijn statement dan nu het geval is geweest. Piers is wat dat betreft een stuk slimmer en begaat niet de fout om er in mee te gaan zodat het uitdraait op een wedstrijdje schreeuwen. En juist daarom wordt Alex ook uitgenodigd. Ze weten hoe hij is en hoe het gesprek gaat verlopen en ze haken daar op een juiste manier in. Alle volgers van Alex vinden het prachtig en zien het als een overwinning, terwijl het gros Piers zal zien als een rustige man die een discussie probeert te voeren maar er niet doorheen komt, of hij nu gelijk heeft of niet. Dat zijn natuurlijk mediatruukjes die op die manier heel handig uitgevoerd worden. Voor mij des te meer reden om aan te nemen dat Alex maar een rol speelt.
Wat zou jij doen als ze je morgen even vragen op tv?
Dat zou ik niet kunnen maar dat maakt niet zo veel uit. Ik heb geen miljoenenbedrijf met miljoenen(!) volgers en wordt niet betaald om me fulltime bezig te houden met deze materie. Daarom zou er van hem verwacht mogen worden om ten alle tijden een goede representatie te geven voor de mensen waar hij dit uiteindelijk voor doet. En ik denk dat het beeld dat gevormd wordt het goede doel niet baat en dat het op de stapel wordt gegooid van “rantings” van “crazy” Alex. En dat past dan weer precies in de rol van betaalde NWO-agent.
Tsja, ik snap wel wat je zegt en voor beiden kant is iets te zeggen.
Van AJ vind ik dat hoe hij het dan ook gedaan heeft, hij heeft het gezegd.
Ik snap wel wat je zegt over dat mensen zich misschien nu meer afkeren, maar het kan ook zijn dat er mensen zijn die nog nooit van dit gehoord hadden en misschien beginnen te denken. Da's ook een mogelijkheid.
En dan heb je natuurlijk nog de zwevende kiesers. ;)
Maar wat je zegt over een rustige presentatie en zo, Ik denk dat bij een rustige presentatie men nooit de dingen had kunnen noemen.
Ik ben het met je eens mbt een rustige presentatie als er ruimte en tijd voor is. dat was er echter volgens mij niet.
Ik vind het dus heel moeiljk uit DIT stukje te halen, dat hij een agent is.
Maar, begrijp me heel goed, ik sluit zeker niet uit dat hij een nwo agent is.
Ik heb ook nooit gezegd dat uik hem vertrouw. Ik zei alleen dat ik doordit stukje hem wat meer begin te vertrouwen.
De tijd zal het leren wie wie is.

Met vriendelijke groeten


Marlo

Plaats reactie