Frontier

Salal
Berichten: 61
Lid geworden op: 03-10-2012 13:46

Frontier

Bericht door Salal » 04-03-2013 22:14

Op 1 april a.s. is er weer een frontier gezondheidsdag.
I love outlaws

Vrijheidszoeker
Berichten: 98
Lid geworden op: 29-09-2012 21:17

Bericht door Vrijheidszoeker » 04-03-2013 23:21

Dan moet ik werken... :cry:

Ga jij wel?

Salal
Berichten: 61
Lid geworden op: 03-10-2012 13:46

Bericht door Salal » 05-03-2013 14:17

Misschien, als ik geld bij elkaar kan schrapen voor die sublieme sapcentrifuge die ze daar haddenb staan de vorige keer.
en misschien voor dat poeder wat ik de vorige keer heb geproefd en waar ik zulke geweldige energie van kreeg. Hoop dat het geen coaïne was :lol:
I love outlaws

Salal
Berichten: 61
Lid geworden op: 03-10-2012 13:46

Bericht door Salal » 05-03-2013 14:18

Misschien, als ik geld bij elkaar kan schrapen voor die sublieme sapcentrifuge die ze daar hadden staan de vorige keer.
en misschien voor dat poeder wat ik de vorige keer heb geproefd en waar ik zulke geweldige energie van kreeg. Hoop dat het geen coaïne was :lol:[
I love outlaws

Vrijheidszoeker
Berichten: 98
Lid geworden op: 29-09-2012 21:17

Bericht door Vrijheidszoeker » 15-03-2013 20:40

Ik ben toch vrij en heb de kaarten inmiddels al besteld.

Voorlopige stands die aanwezig zullen zijn: http://frontierworld.nl/events/?p=668

Ziet er zeker interessant uit!

Marlo
Site Admin
Berichten: 116
Lid geworden op: 29-09-2012 20:03

Bericht door Marlo » 28-03-2013 10:34

Beste Mensen,

Ik ben er weer, even heel druk geweest en daarom weinig van me laten horen.

Maar ik zal er al weer meer zijn.

1 april? Jaaaa, ik had de kaartjes al! smullen dus!

Met vriendelijke groeten

Marlo

Vrijheidszoeker
Berichten: 98
Lid geworden op: 29-09-2012 21:17

Bericht door Vrijheidszoeker » 01-04-2013 18:50

Ik heb me echt goed vermaakt vandaag. Best wel veel gekocht eigenlijk maar ik heb even wat geld over en als ik het dan toch uitgeef dan maar aan goede dingen. :wink:

Een flesje MMS Gold, wat geïoniseerde mineralen bevat en reinigend werkt voor het lichaam. Ik had er al veel over gehoord en gelezen en het schijnt echt goed spul te zijn.

Een wave energy buisje (Protect Harmonizer) dat beschermt tegen electromagnetische straling. Wel duur (50e.) maar ik heb goede hoop dat het werkt, want ik woon immers onder een zendmast... :roll: Ik heb trouwens ook nog op die stoel gezeten ernaast en kon wel gelijk het verschil voelen.

Bij de reflexologe zo'n ding voor je hand, weet niet hoe je het noemt, maar het helpt bij doorbloeding en vrijmaken van energie. Ik heb sinds vorig jaar enorm koude handen en vaak ook gevoelloos en door dit ding stroomt het bloed makkelijker door. Ze heeft aardig wat tijd aan m'n hand lopen frummelen om hem weer wat warmer te krijgen, schijnt toch niet echt normaal te zijn.

Lekkere zongedroogde rauwe goji bessen, hmmm... Nou ja, eigenlijk zijn ze niet te eten maar wel extreem gezond. Vol anti-oxidanten, mineralen, vitaminen, aminozuren enz. Ook veel over gelezen, de laatste jaren eigenlijk al.

Heb ook nog een familie opstelling gedaan. Heel grappig eigenlijk met playmobielpoppetjes, daar had ik al even niet mee gespeeld. :D Maar, eerlijk gezegd, heerlijk om te doen. Het principe is ontzettend simpel, je zet je familieleden in de opstelling naast elkaar waarvan jij denkt dat ze horen en daarna gaat zij wat zeggen of verschuiven. Uiteindelijk moet je ook zelf verschuiven en voelen hoe de opstelling voor jezelf verandert. Ik heb er een goed gevoel aan over gehouden.

Ik wilde ook eigenlijk nog een edelsteen/mineraal kopen, maar daar had ik niet het juiste gevoel bij. Weet niet waar het aan lag, denk ook wel dat het kwam doordat er te veel mensen om me heen stonden, dan kan ik me niet echt goed concentreren op de steen die bij me past.

De lezingen zijn aan me voorbij gegaan. Ik had John Condemuller wel willen zien, maar hoorde dat hij er vijf over elf nog niet was. Daarna ben ik te veel in gesprek geweest met diverse mensen en ben er niet meer aan toegekomen. Jullie wel naar lezingen geweest? Hoe was dat?

Al met al een geslaagde dag, ga volgende keer zeker weer!

Marlo
Site Admin
Berichten: 116
Lid geworden op: 29-09-2012 20:03

Bericht door Marlo » 01-04-2013 23:58

Ik ben ook geweest en heb genoten!

Heb een heel leuk gesprek gehad met de vrouw van de website 'verontruste moeders' over vaccinaties.

Lekker mijn ogen weer uitgekeken en ik had idd ook die familieopstellingen gezien en heb het wel overwogen maar niet gedaan. Ik doe zelf zoiets liever in een hele rustige omgeving. Ook nog gesprek gehad over straling en pyramides.

Verder bijna alle lezingen gevolgd, behalve de allerlaatste van Olaf Smit, want je moest wel € 15 p/p apart betalen en werd me iets te veel. En de lezing over mediwietolie ook niet geweest, hoewel ik wel de laatste 10 minuten heb gevolgd en leek me zeker intressant.
Ik had ook geen idee wat het was. na wat navraag gedaan te hebben bleek het eebn soort vloekendokter die vloeken op zou heffen.

Wel de lezing van John Condemuller gehad, en erg intressant. Weinig echt nieuws, althans voor mij, maar het is altijd intressant eens te luisteren naar een ander. Verder was daarna over rauw voedsel, ook echt heel intressant, en daarna over straling vind ik zo bij zo al heel erg boeiend.
Daarna even pauze en naar beneden gegaan en wat gegeten en rondgelopen en later nog naar de lezing over de schumannresonantie, waarbij we oefeningen deden. Een meditatie om met de aarde en zo te verbinden en ten tweede een soort oefening omm je aura ruimte in te laten nemen. Leek een beetje op Chi Qung. Waren wel alletwee heerlijke oefeningen om te doen.

Dus ja, was echt een hele leuke heerlijke dag waar we echt goed van genoten hebben en de tijd vlooooooooooooooooog voorbij!


Met vriendelijke groeten

Marlo

Salal
Berichten: 61
Lid geworden op: 03-10-2012 13:46

Bericht door Salal » 02-04-2013 10:09

Ik ben ook geweest. Helaas veel te kort. Ik moest om half twee al weer weg en ik was samen met mijn zuster, wat ook zo zijn charme had, maar die ook enigszins buiten haar comfortzône zat.
Ik heb de lezing over raw food gevolgd. Ik vond haar erg goed en ik zou best een cursus bij haar willen volgen. Ze kon gewoon goed spreken ook.
Ik had graag nog een vraag willen stellen, want als het nu zo belangrijk is de groenten van het seizoen te eten, waarom haal je dan de zaden en gedroogde vruchten uit Midden Amerika.

Ik heb me ergens laten testen en allerlei organen die eerst ronduit ziek waren te benoemen zijn nu "bijna gezond", met name mijn lever is "bijna normaal" en mijn leeftijd is 6 jaar jonger dan mijn leeftijd in jaren, wat ook leuk is om te horen. zou tien maanden raw food dat gedaan hebben.

Ik kocht voor 45 euro een zakje Ypadu, ik liet een raw food receptenboek liggen, omdat er toch wel rare dingen in stonden. Ik kocht 2 pond rauwe cacao, omdat het dezelfde prijs had als 600gram in mijn reformwinkel. en ik kocht verschillende rauwe crackers. Ik had geld bij mij voor een versapers, maar die stand heb ik niet gezien. Ik had nog veel meer willen zien en doen, maar van deze uurtjes heb ik ook genoten. Ik zag Vrijheidszoeker enkele keren in een flits. Wat zag je d'r goed uit zeg! Geweldig en dat zonder raw food.

volgende keer hoop ik meer tijd te hebben en te nemen, zowel voor de stands als om jullie weer wat uitgebreider te ontmoeten.
Marlo, ik hoop dat ik de volgende keer ook met jou zal kunnen kennismaken.

groet Salal
I love outlaws

Vrijheidszoeker
Berichten: 98
Lid geworden op: 29-09-2012 21:17

Bericht door Vrijheidszoeker » 04-04-2013 04:48

Salal schreef:Ik zag Vrijheidszoeker enkele keren in een flits. Wat zag je d'r goed uit zeg! Geweldig en dat zonder raw food.
Thx, Salal! :D

Inderdaad niet veel gesproken deze keer, maar dat komt wel weer goed. Te gek dat je orgaanfuncties zo goed hersteld zijn, dat moet een hele geruststelling zijn. Ik weet wel zeker dat je raw food dieet daar een flinke bijdrage aan heeft geleverd en zo je organen de tijd heeft gegeven om te herstellen in alle rust.

Zelf neem ik wel dagelijks fruit en groenten en enkele supplementen (abrikozenpitten, spirulina, visolie, vitamine D) maar ook dagelijks een warme maaltijd en 500 gram kwark. Maar ik merk ook wel dat ik dat nodig heb aangezien ik ook vier keer in de week krachtsport doe en 15 km fiets per dag.

Wat is daty Ypadu eigenlijk? En een sapcentrifuge zat er niet in?

En wie weet zien we Marlo volgende keer ook!

:wink:

Plaats reactie