Frontier

Vrijheidszoeker
Berichten: 98
Lid geworden op: 29-09-2012 21:17

Bericht door Vrijheidszoeker » 06-04-2013 16:19

Bedankt!

Salal, ik zag trouwens op het Biggest Secret forum dat je de vorige keer ook een flesje MMS had gekocht en dat je het uitwendig (!) gebruikte? Flesje zal inmiddels wel op zijn denk ik, heb je er verder nog ervaringen over te melden?

Salal
Berichten: 61
Lid geworden op: 03-10-2012 13:46

Bericht door Salal » 06-04-2013 21:51

Vrijheidszoeker schreef:Salal, ik zag trouwens op het Biggest Secret forum dat je de vorige keer ook een flesje MMS had gekocht en dat je het uitwendig (!) gebruikte? Flesje zal inmiddels wel op zijn denk ik, heb je er verder nog ervaringen over te melden?

Ja, toen ik dat in het begin gebruikte maakte het hele tranen stromen los. als ik daar geen tijd voor had, als ik afspraken had die dag, dan nam ik 's morgens slechts vier druppels, als de dag redelijk leeg en van mijzelf was dan nam ik tien druppels. Het heeft wel langer dan twee maanden geduurd voordat ik het zonder die tranen stromen kon verdragen.
Het heeft een behoorlijke opruiming gegeven dus.

Die mevrouw van de stand van MMS, dat was ook die mevrouw van die anti kanker zalf die vorig jaar tijdens tros-radar gearresteerd was, of was het een ander programma. Heb je het daar gekocht?
Aardige mensen hè?

gr. Salal
I love outlaws

Vrijheidszoeker
Berichten: 98
Lid geworden op: 29-09-2012 21:17

Bericht door Vrijheidszoeker » 07-04-2013 13:31

Ok. Bij mij maakt het geen tranen los, ik heb wel een heel helder gevoel zeg maar. Het werkt heel verlichtend en voelt erg prettig. Niet iets wat je moet nemen voor het slapen gaan. Ik neem het 's ochtends en dan tien druppels.

Ik heb geen idee of het die vrouw van de zwarte zelf is, ik heb haar arrestatie op tv wel gezien vorig jaar maar ik zou haar niet herkennen. Het was wel een hele aardige vrouw, maar daar heb je er meer van daar!

Salal
Berichten: 61
Lid geworden op: 03-10-2012 13:46

Bericht door Salal » 07-04-2013 20:25

Vrijehidszoeker schreef:Het was wel een hele aardige vrouw, maar daar heb je er meer van daar!
Ja, leuk hè.
I love outlaws

Vrijheidszoeker
Berichten: 98
Lid geworden op: 29-09-2012 21:17

Bericht door Vrijheidszoeker » 10-08-2013 11:23

En 15 september is ie er weer! :D

Kaarten zijn bijna al besteld...

http://frontierworld.nl/events/?cat=9

Salal
Berichten: 61
Lid geworden op: 03-10-2012 13:46

Bericht door Salal » 10-08-2013 15:01

O leuk. Zal ik gelijk in mijn agenda zetten.
I love outlaws

Marlo
Site Admin
Berichten: 116
Lid geworden op: 29-09-2012 20:03

Bericht door Marlo » 18-09-2013 09:11

Ben er weer en ik ben naar de gezondheidsdag geweest. ( 15 sept 2013)

Wie ook?

en ook de lezingen gevolgd?

ik wel op 1 na.

en het boek van John gehaald over aspartaam

Ben benieuwd naar de andere ervaringen

Met vriendelijke groeten

Marlo

Salal
Berichten: 61
Lid geworden op: 03-10-2012 13:46

Bericht door Salal » 18-09-2013 14:07

Hoi Marlo,

Ik was er niet deze keer. Hopelijk de volgende keer weer.

groetjes Salal
I love outlaws

Vrijheidszoeker
Berichten: 98
Lid geworden op: 29-09-2012 21:17

Bericht door Vrijheidszoeker » 19-09-2013 20:15

Ja! Ik was er weer! :D

Ondanks dat het wel weer een beetje hetzelfde was toch wel weer genoten van de sfeer en de mensen. Niet veel bijzonders gehaald, slechts wat superfoods zoals chia zaad, camu camu poeder. hennepzaad e.d. Oh ja en nog wat van die Aleppo zeep van olijfolie, heerlijk spul en ziet er lekker 'natuurlijk' uit zeg maar, I like that! En nog een vortex behandeling gehad van iemand, ben even z'n naam vergeten en kan die ook niet meer zo gauw terugvinden.

Lezingen zoals gebruikelijk niet gedaan, wel voor het eerst even in de zaal geweest bij de eerste tien minuten van Richard Hoofs, maar dat kon me echt niet boeien dus ben er gauw weer vandoor gegaan.

Wel nog bijna een slowjuicer gekocht, maar de prijs van 300 euro stond me toch nog even tegen. Misschien binnenkort alsnog.

Ik heb me wel vermaakt uiteindelijk, heb er uiteindelijk toch wel zes uur rondgelopen. Volgende keer hopelijk wel wat meer nieuwe dingen maar waarschijnlijk ga ik toch wel weer.

Plaats reactie