Braco

Plaats reactie
Salal
Berichten: 61
Lid geworden op: 03-10-2012 13:46

Braco

Bericht door Salal » 21-06-2013 16:39

www.Braco-info.com

Hij komt 7 juli in Amsterdam, maar waarom ik het hier vooral schrijf is dat ik ergens las dat hij shape-shift. Maar ik zie alleen maar overal dezelfde Braco, dus dat shape-shiften is dan alleen te zien door helderzienden. Maar ik ga kijken, want als ie shape shift, dan wil ik zien waarin.
En wat ik van de man zie is iets ongelovelijk liefdevols.
I love outlaws

Vrijheidszoeker
Berichten: 98
Lid geworden op: 29-09-2012 21:17

Bericht door Vrijheidszoeker » 20-09-2013 18:34

Leuk dat je volgende week weer gaat naar Braco. Laat me weten hoe het was, ik ben erg benieuwd wat hij allemaal nog meer los kan maken. Die 7 juli was voor mij ook erg intensief, achteraf dan. Op het moment zelf vond ik het maar niks met dat hele circus erom heen, maar zo zie je maar dat dit soort dingen onverwacht kunnen gebeuren.

16 november is hij weer in Nederland, dan ga ik zeker wel weer. Heb al een aantal mensen die wel geïnteresseerd zijn na mijn laatste ervaring. Gek genoeg wil mijn metgezel van toen niet meer mee en vind Braco maar niks. Ieder zijn eigen interpretatie van gebeurtenissen natuurlijk.

Salal
Berichten: 61
Lid geworden op: 03-10-2012 13:46

Bericht door Salal » 21-09-2013 22:37

Ik denk dat iedereen op zijn eigen tijd naar zoiets toe moet gaan. Misschien is het voor haar in dit leven niks. Mag ook natuurlijk.
Hier en daar wordt er op internet ook vrij negatief over hem geschreven, maar sommige mensen hebben dat nodig om hun eigen negatiiteit te ventileren.
Misschien is het wel fijn voor ons dat niet iedereen zo dol op hem is, nu kunnen wij nog zo vaak naar binnen als we aankunnen. :lol:
I love outlaws

Vrijheidszoeker
Berichten: 98
Lid geworden op: 29-09-2012 21:17

Bericht door Vrijheidszoeker » 23-11-2013 11:31

Gisteren nog naar de live stream gekeken. Voelde me wel weer rustig op het moment maar ik heb dan ook een tv van 140 cm breed. Groot hoofd van Braco dus :lol:

Voel me de hele week al wat emotioneler en vermoeider dan normaal. Ook veel suikers gegeten. Het is gewoon weer even afwachten deze keer, maar het voelt ook wel goed allemaal. Rare gewaarwording.

Plaats reactie