Edelstenen

Plaats reactie
Vrijheidszoeker
Berichten: 98
Lid geworden op: 29-09-2012 21:17

Edelstenen

Bericht door Vrijheidszoeker » 17-12-2012 17:11

Sinds een tijdje ben ik bezig met edelstenen en ben druk bezig om er eentje aan te schaffen. Degenen die het best bij me passen (denk ik) zijn zo'n beetje Lapis Lazuli, Carneool of Tijgeroog. Die bevatten zo'n beetje de eigenschappen waar ik naar op zoek ben qua chakra's. Er werd me aangeraden op zoek te gaan naar een 'heksenwinkeltje' waar de verkopers ook werkelijk er een beetje verstand van hebben en niet zo maar een souvenirtje verkopen. Belangrijkste is natuurlijk dat de steen me aantrekt qua energie, maar de plaats waar ik hem koop vind ik ook belangrijk. Weet iemand toevallig een dergelijke winkel? Ik heb al wel op internet gekeken en er staat wel wat tussen, maar dan is het nog maar afwachten natuurlijk. En de winkel die me wel echt aansprak ligt weer in België, iets te ver dus.

Marlo
Site Admin
Berichten: 116
Lid geworden op: 29-09-2012 20:03

Re: Edelstenen

Bericht door Marlo » 18-12-2012 20:06

Vrijheidszoeker schreef:Sinds een tijdje ben ik bezig met edelstenen en ben druk bezig om er eentje aan te schaffen. Degenen die het best bij me passen (denk ik) zijn zo'n beetje Lapis Lazuli, Carneool of Tijgeroog. Die bevatten zo'n beetje de eigenschappen waar ik naar op zoek ben qua chakra's. Er werd me aangeraden op zoek te gaan naar een 'heksenwinkeltje' waar de verkopers ook werkelijk er een beetje verstand van hebben en niet zo maar een souvenirtje verkopen. Belangrijkste is natuurlijk dat de steen me aantrekt qua energie, maar de plaats waar ik hem koop vind ik ook belangrijk. Weet iemand toevallig een dergelijke winkel? Ik heb al wel op internet gekeken en er staat wel wat tussen, maar dan is het nog maar afwachten natuurlijk. En de winkel die me wel echt aansprak ligt weer in België, iets te ver dus.

Ik heb geen idee, mar bij zoiets als dit zou ik de eerder besproken
"glas water techniek' toepassen.

Er kunnen dan een paar dingen gebeuren. Of je krijgt een sterk intuitieve ingeving, of een sterke droom of een 'toevallige ontmoeting"

Salal
Berichten: 61
Lid geworden op: 03-10-2012 13:46

Bericht door Salal » 18-12-2012 22:49

www.elohimcentre.org (Hele dure zaak)

Daar verkopen ze stenen. alle stenen zijn geopend en geactiveerd.

Voor 20 euro per kwartier ken ik iemand die telefonisch advies kan geven op dit gebied en dat ook werkelijk héééélll echt goed kan.

Maar zoals Marlo zegt. Waarom gebruik je je eigen intuïtie niet. Als jij behoefte voelt aan een Carneool, waarom koop je d'r dan niet gewoon een en kijkt wat ie doet. In mijn herinnering zet die Carneool je heel echt op de grond, maar daar moet je eventjes op googlen.

Salal
I love outlaws

Vrijheidszoeker
Berichten: 98
Lid geworden op: 29-09-2012 21:17

Bericht door Vrijheidszoeker » 19-12-2012 04:57

Bedankt voor de feedback! :)

De techniek met een glas water ga ik zeker proberen, was die al weer vergeten. Intuïtie vind ik ook het belangrijkste en daar gaat het om. Ik ga er alleen zeker niet zo maar één kopen. Ik wil een steen echt zien en voelen en weten of ik er iets mee heb, dat kan alleen als ik de steen echt fysiek zie. Het liefst heb ik daar dan iemand bij die er echt verstand van heeft om externe blokkades te voorkomen, daar kan ik nog wel eens gevoelig voor zijn. Ik neem het nog even in me op allemaal.

Plaats reactie